Vragen & Antwoorden

Product

Welke boekhoudpakketten kunnen gekoppeld worden aan de MaxCredible MKB applicatie?

Alle online boekhoudprogramma's kunnen op zeer eenvoudig wijze worden gekoppeld met de MaxCredible MKB applicatie. Indien u gebruik maakt van een ander soort boekhoudprogramma, dan is de koppeling eveneens mogelijk. Echter kunnen hiervoor wel extra kosten worden gerekend. 

Vraag naar de mogelijkheden en de evt. kosten. 

Mail: sales@maxcredible.com
tel: +31 (0)20 344 90 70

Kan de MaxCredible MKB applicatie gekoppeld worden met ERP systemen?

Nee de MaxCredible MKB applicatie kan niet worden gelinkt met ERP systemen. Wel kan ons andere product MaxCredible Customer Creditmanagement gekoppeld worden aan meer dan 885 boekhoudpakketten en ERP systemen. 

Bekijk de website maxcredible.com of nee contact op via de onderstaande gegevens. 

Tel: +31 (0)20 344 90 70
Mail: sales@maxcredible.com

Vervangt de MaxCredible MKB applicatie mijn boekhoudprogramma?

Nee. Maxcredible MKB applicatie vervangt uw boekhoudprogramma niet. Het is een add-on die gespecialiseerd is in het ondersteunen van uw creditmanagementproces. De Credit management applicatie wordt regelmatig (dagelijks) gevuld met gegevens uit het financiële systeem (boekhoudprogramma). De lijst bestaat uit openstaande bedragen, debiteureninformatie en aanvullende informatie op debiteuren- en / of factuurniveau ter ondersteuning van de aanmaningsstrategieën.

Is het mogelijk om een ​​handtekening aan een sjabloon toe te voegen?

Ja. U kunt een afbeelding met een handtekening uploaden en deze aan een sjabloon toevoegen.

Wat gebeurt er als een debiteur "on hold" wordt gezet?

Voor debiteuren met status "In wacht" worden geen berichten gegenereerd. U moet de Debtor handmatig "Off Hold" zetten. Een dynamisch rapport kan alle debiteuren met status "In wacht" tonen om bij te houden. 

Is de applicatie meertalig?

Het systeem ondersteunt meerdere talen. De instellingen worden per gebruiker opgeslagen, zodat elke gebruiker zijn eigen geprefereerde interfacetaal kan instellen.

Hoe kan ik een handmatige e-mail verzenden?

Ga op het klantenscherm naar het e-mailpictogram aan de rechterkant van het scherm net boven het overzicht van de facturen. Selecteer het sjabloon dat u wilt gebruiken, voeg e-mailadressen toe of pas deze aan en selecteer facturen. De mail wordt direct verstuurd.

Wat is de implementatietijd?

Na het aanschaffen van de applicatie duurt het gemiddeld twee uur voordat u de applicatie kunt gebruiken. De applicatie is volledig voor u ingericht, dus u kunt direct beginnen. U bent geen opstarttijd kwijt. 

Kan ik zelf de opvolgingsprofielen aanpassen?

U kunt zelf de opvolgingsprofielen aanpassen indien gewenst. Dit kan middels een paar eenvoudige stappen. Deze stappen kunt u vinden in de instructie. Mocht u ondersteuning verlangen, dan kunt u één van onze partner inhuren. 

Fostered by
MaxCredible MKB